KPN viert de veerkracht van thuiswerkend Nederland

08-03-2021 (10:50) - Campagnes

KPN brengt met hun nieuwe campagne een ode aan thuiswerkend Nederland. Het is nu bijna een jaar geleden dat werken in Nederland er voor bijna iedereen anders uit ging zien. De helft van werkend Nederland ging thuiswerken en dat bracht voor iedereen zo zijn eigen uitdagingen mee.

Yvette Belt - Beekman - Director Brand & Marketing KPN vertelt: ‘Het was voor iedereen enorm wennen. Maar we hebben daar met zijn allen - zo goed en zo kwaad als het gaat - een weg in het thuiswerken weten te vinden. We hebben onszelf opnieuw uitgevonden en ontdekt dat werken ook anders kan. Daarom vieren we met deze campagne de veerkracht van Nederland.’
 

De campagne & content mix

In de campagne kiezen KPN en dentsuACHTUNG! voor diverse middelen om heel Nederland te bereiken, met een daarin een duidelijke rol per kanaal. Op TV vieren we de veerkracht van thuiswerkend Nederland. Online, in social, print, dOOH en op radio bieden we voor zowel de consumenten- als zakelijke markt concrete oplossingen en tips om thuiswerken nog beter te laten werken. Met content formats als ‘De Thuiswerkers’ en ‘Keukentafelmanagers’ laten we mensen zien die van thuiswerken echt werk hebben gemaakt.
 

KPN Ode aan thuiswerken from dentsuACHTUNG! on Vimeo.