Kreuk is niet leuk!

Kreuk is niet leuk!

12-10-2017 (14:30) - Campagnes

"Kreuk is niet leuk!" is de bekende uitspraak van stylist Fred van Leer. Hij is het gezicht van de Braun CareStyle stoomgeneratoren. Om aansluiting te vinden bij de doelgroep, bedacht BrandDeli de ‘steambreaks’: een unieke en exclusieve sponsorship rondom het nieuwe seizoen van de populaire serie Will & Grace op TLC. In de ‘steambreaks’ bewijst Fred dat hij gedurende de commercialbreak een hele stapel strijkgoed weg kan werken.
 

Iedere commercialbreak van Will & Grace opent met Fred en zijn stapel strijkgoed. Hierin vertelt hij dat hij deze stapel te lijf gaat met zijn Braun CareStyle stoomgenerator. Dankzij dit supersnelle apparaat met afgeronde zool en groot waterreservoir mist Fred geen seconde van zijn favoriete show Will & Grace. Midden in de commercialbreak geeft Fred je een update hoe hij ervoor staat. Aan het einde van de commercialbreak ligt alle was strak en glad opgevouwen en kan hij neerploffen op de bank om zijn serie af te kijken. Beide uitingen aan het begin en eind van de commercialbreak worden voorzien van een stomende ident-overgang tussen de TVC en de reclame-pingel van TLC. 
 

betrouwbaar

Fred van Leer spreekt als BN’er de vrouwelijke doelgroep aan en is betrouwbaar vanwege zijn vakkennis als stylist. Hij geeft het bewijs dat de Braun CareStyle stoomgenerator snel en gemakkelijk werkt en verplaatst zich zo ook in de doelgroep: niemand wil zijn favoriete programma missen door een enorme stapel aan strijkgoed. Om de doelgroep actief te betrekken, roept Fred de TLC fans op om mee te doen aan de prijsvraag. Wie wint mag samen met hem een aflevering Will & Grace kijken. Wie wil dat nou niet?

 
De campagne is te zien op alle TLC platformen vanaf 10 oktober.
 
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.