Lay’s opende non-restaurant op Uber Eats

10-06-2021 (14:35) - Campagnes

Voor iedereen die het de afgelopen weken niet gelukt was de nieuwe smaken te bemachtigen, bood het Lay’s Iconic Restaurant een unieke oplossing: chipszakken, bezorgd met Uber Eats. De promotie was een samenwerking met creatief bureau Fitzroy. Het online restaurant was twee dagen exclusief voor Amsterdammers geopend. Het menu bestond uit drie van Lay’s nieuwe restaurantsmaken, allemaal gebaseerd op iconische gerechten van KFC, Subway en Pizza Hut.

Iedereen binnen de ring kon de zakken chips met Uber Eats bestellen op 3 en 4 juni. De zakken werden geleverd in de iconische verpakkingen van de originele gerechten: de KFC bucket, de Subway wrapper en de Pizza Hut pizza doos. Laat die schaal maar zitten- deze chips eet je alsof je in het restaurant bent. Na twee dagen waren de zakken uitverkocht. Er waren veel blije gezichten te zien en zelf Uber Eats zag de humor van de actie.
 
Client: Lay's (PepsiCo)
Agency: Fitzroy Amsterdam
Prod: Bruut Amsterdam