Leef als water
13-04-2018 (09:58) - Campagnes
We leven als water. Dat is het uitgangspunt voor de nieuwe campagne van mineraalwatermerk SPA. In een inspirerende film zien we hoeveel we gemeen hebben met water. Water is, net als de mens, op zijn mooist als het puur is. Soms kalm, soms koppig, soms niet te stoppen. Maar hoe dan ook vervolgt water, net als wij, altijd zijn eigen weg, zijn ‘natural flow in life’.
Het ene moment zoeken we naar puurheid en rust, het andere moment willen we graag sprankeling en fun. SPA begrijpt dit als geen ander en biedt voor al deze momenten een passend product, zodat we op de meest pure manier goed voor onszelf zorgen. De nieuwe SPA tv-commercial ziet op 16 april het levenslicht en zal het hele jaar door worden uitgezonden.
dichtbij de natuur
De tv-commercial toont ons water in al zijn verschillende facetten: hoe het zijn eigen weg gaat, de energie heeft om de wereld te verkennen en speelt met vormen en smaken. Facetten die passen bij onze natuurlijke ‘flow’ in het leven. Of je nu zoekt naar sprankeling, rust of smaak, met de rijke wereld aan producten toont SPA aan relevant te zijn voor die verschillende behoeftes en fasen. Met SPA blijf je dichtbij de natuur: SPA komt immers uit het hart van de ongerepte, pure natuur.
uitdaging
Edwin van Dijken, marketing manager van SPA is trots op de nieuwe campagne: “De commercial gaat terug naar de essentie van SPA die we samenvatten in twee woorden: puurheid en koestering. Er is geen water zo puur als SPA, al onze inspanningen zijn erop gericht deze puurheid te beschermen. We koesteren met het pure water alles wat goed is in het leven. We zorgen goed voor onszelf en onze omgeving, zodat we ons kunnen blijven ontwikkelen. De boodschap draagt impliciet de uitdaging uit: haal het beste uit je leven, volg je eigen weg, net als water dat doet!”
credits
CLIENT: Spadel
Dirk Van de Walle
Edwin van Dijken
Sophie Bryskère
AGENCIES: Darwin BBDO Brussels
J. Walter Thompson Amsterdam
CREATIVES: Mathijs Bettens
Robin Dhondt
Steven de Vreese
Véronique Vier
Max Arlestig
Guney Soykan
ECD: Raf De Smet
Mateusz Mroszcak
STRATEGISTS: Karin De Bruyn
Wanda Kingma
ACCOUNTS: Hannelore Van Cauwenberghe
Sandra Demblon
Alewijn Dekker
Charlotte Lilly
DIRECTOR: Casper Balslev
DOP: Grimm Vandekerckhove
PRODUCTION COMPANY: Adult tv
EXECUTIVE PRODUCER: Tatiana Pierre
AGENCY PRODUCER: Anna Vanheukelom
MUSIC & SOUND DESIGN: SONICVILLE / ROUNDHOUSE
MEDIA AGENCY: Initiative Media
PR AGENCY: HappyLife PR