Leef als water

13-04-2018 (09:58) - Campagnes

We leven als water. Dat is het uitgangspunt voor de nieuwe campagne van mineraalwatermerk SPA. In een inspirerende film zien we hoeveel we gemeen hebben met water. Water is, net als de mens, op zijn mooist als het puur is. Soms kalm, soms koppig, soms niet te stoppen. Maar hoe dan ook vervolgt water, net als wij, altijd zijn eigen weg, zijn ‘natural flow in life’.

 

Het ene moment zoeken we naar puurheid en rust, het andere moment willen we graag sprankeling en fun. SPA begrijpt dit als geen ander en biedt voor al deze momenten een passend product, zodat we op de meest pure manier goed voor onszelf zorgen. De nieuwe SPA tv-commercial ziet op 16 april het levenslicht en zal het hele jaar door worden uitgezonden. 


dichtbij de natuur

De tv-commercial toont ons water in al zijn verschillende facetten: hoe het zijn eigen weg gaat, de energie heeft om de wereld te verkennen en speelt met vormen en smaken. Facetten die passen bij onze natuurlijke ‘flow’ in het leven. Of je nu zoekt naar sprankeling, rust of smaak, met de rijke wereld aan producten toont SPA aan relevant te zijn voor die verschillende behoeftes en fasen. Met SPA blijf je dichtbij de natuur: SPA komt immers uit het hart van de ongerepte, pure natuur. 


uitdaging

Edwin van Dijken, marketing manager van SPA is trots op de nieuwe campagne: “De commercial gaat terug naar de essentie van SPA die we samenvatten in twee woorden: puurheid en koestering. Er is geen water zo puur als SPA, al onze inspanningen zijn erop gericht deze puurheid te beschermen. We koesteren met het pure water alles wat goed is in het leven. We zorgen goed voor onszelf en onze omgeving, zodat we ons kunnen blijven ontwikkelen. De boodschap draagt impliciet de uitdaging uit: haal het beste uit je leven, volg je eigen weg, net als water dat doet!”  


credits

CLIENT: Spadel

Dirk Van de Walle

Edwin van Dijken

Sophie Bryskère

AGENCIES: Darwin BBDO Brussels

                                        J. Walter Thompson Amsterdam

 

CREATIVES: Mathijs Bettens

Robin Dhondt

Steven de Vreese

Véronique Vier

Max Arlestig

Guney Soykan

 

ECD: Raf De Smet

Mateusz Mroszcak

 

STRATEGISTS: Karin De Bruyn

Wanda Kingma

 

ACCOUNTS: Hannelore Van Cauwenberghe

Sandra Demblon

Alewijn Dekker

Charlotte Lilly

 

DIRECTOR: Casper Balslev

DOP: Grimm Vandekerckhove

 

PRODUCTION COMPANY: Adult tv

EXECUTIVE PRODUCER: Tatiana Pierre

AGENCY PRODUCER: Anna Vanheukelom

 

MUSIC & SOUND DESIGN: SONICVILLE / ROUNDHOUSE

 

MEDIA AGENCY:          Initiative Media

 

PR AGENCY:          HappyLife PR