Leffe komt met eerste Nederlandse campagne

05-04-2017 (16:34) - Campagnes

Leffe start deze week met haar eerste Nederlandse campagne. Het thema: 'Vol Leven'. Vol Leven wordt het komende jaar geladen met TV-commercials, retail- en horeca activaties en een uitgebreide online campagne. FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor positionering, concept en productie.


De nieuwe payoff van Leffe – Vol Leven – staat centraal in de geïntegreerde campagne. De betekenis is tweeledig. Vol Leven slaat op het product, de rijke en volle smaak, levend gist, het brouwproces en op de rijke historie van het vroegere leven in de abdij tot aan het abdijbier wat het vandaag de dag is. Maar Vol Leven slaat ook op mensen die bewust kiezen voor een mooi en vol leven, gevuld met stijlvolle en authentieke producten en smaken die dit verrijken. Daarmee is Leffe er voor iedereen die van het leven geniet.


De campagne start met drie commercials waarin telkens iemand een moment voor zichzelf koestert en dat verrijkt met Leffe. Mensen met passie voor muziek, film of handwerk. En daarin is rust nemen heel belangrijk.


De campagne is vanaf donderdag 6 april te zien op TV en wordt geladen met retail- en horeca activaties en een uitgebreide online campagne.


credits

Klant: Leffe (AB InBev Nederland)
Verantwoordelijk bij klant: Sjors van Drie, Joost van de Sande, Arnaud Hanset
Bureau: FCB Amsterdam
Concept: Viet Ta Trong, Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven, Floris Hülsmann
Strategie: Micky Geesink
Account: Miranda Honselaar, Laura Schilder
Producer: Marco van Prooijen
Productiebedrijf: Holy Fools
POST/VFX: Kapsalon & Crabsalad
Director: Tobias Pekelharing
D.O.P: Floris van der Lee
Producer: Frank de Kok
Editor: Brian Ent
Online / Grading: Laurens Orij
Sound: Michael Sauvage (Sauvage Sound)
Voice over: Diggy Dex
Social Media: Isobar
Mediabureau: Vizeum