Lekker thuiskomen met nieuwe campagne Luxaflex

28-10-2020 (10:00) - Campagnes

Luxaflex neemt in een vandaag gelanceerde campagne een kijkje achter de schermen bij Nederlanders thuis. In vijf video’s volgt het Luxaflex thuiskomstrituelen van mensen met verschillende werk – en woonsituaties. De campagne is ontwikkeld door communicatiebureau LEWIS.
 
Hoewel er dit jaar veel is veranderd door COVID-19 en het vele thuiswerken, vindt meer dan driekwart van de Nederlanders het nog steeds heerlijk om thuis te komen, aldus Luxaflex. Het is een terugkerend thema waar Luxaflex, want raambekleding speelt een belangrijke rol bij het thuiskomstritueel. Het is het moment waarop mensen hun raambekleding openen of juist sluiten, zichzelf kunnen zijn en zich geborgen voelen in hun eigen plek.
 
In de video’s zien we de alleenstaande Wim (70) die nu wel heel weinig mensen ziet, de docente Abbygail en haar jonge gezin die ineens vanuit haar woonkamer lesgeeft, de intensive-care verpleegkundige Linda die juist minder thuis was door haar werk en de bekende TV-kok Jet van Nieuwkerk, die omschrijft hoe anders het is om thuis voor zichzelf en haar vriend te koken in plaats van in de studio.
 
De campagnevideo’s zijn in oktober te zien via het YouTube-, Facebook- en Instagramkanaal en de website van Luxaflex.