Leven als een ‘pro’ met Melkunie Protein

25-09-2020 (10:36) - Campagnes

Of je nu van sporten houdt, graag uitgaat met je vrienden of actief bent in je werk, met een fitte levensstijl hou je alles beter vol. Melkunie Protein kan je helpen om dat net wat leuker en eenvoudiger te maken met producten voor tijdens of na het sporten, die 20 gram eiwit per portie bevatten.
 
In een nieuwe campagne, gemaakt door Dear, zien we mensen in al die verschillende situaties. Zij weten hoe ze alles uit het moment kunnen halen. Door te werken, te spelen en te bewegen als een pro. De pro van Protein.
 
In een bijbehorende tag-on wordt bovendien de nieuwe Protein Pudding van Melkunie gepresenteerd. Want wie goed bezig is, mag natuurlijk ook geniéten als een pro. De campagne is te zien op tv, via social media en in print.
 
Carlijn Hensing, marketing manager Melkunie: “Eiwit is gezond en ondersteunt een sportieve levensstijl. Met Melkunie Protein willen we dat voor iedereen toegankelijk maken. Dus niet alleen voor hardcore sporters. De campagne laat zien dat het voor iedereen mogelijk is om te genieten van een fitte levensstijl. Het juiste ritme van lekker sporten en gezond eten is dé manier om je goed in je vel te zitten.”


Credits

Opdrachtgever: Melkunie
Verantwoordelijk bij klant¬¬: Eline Buurman, Carlijn Hensing, Michel Kriatkow, Ernesto Kerkhof
Bureau: Dear Amsterdam
Strategie: Willem Nas, Jacqueline Wolfs
Creatie: Marq Strooy, Robin Zuiderveld
Brand lead: Natasja van de Salentein
Productie: Lieke van Wijck
Productiemaatschappij: Czar Amsterdam
Regie: Philip de Iongh
Producer: Anne Greeve, Robert Nan
Edit: Amber Hooijmans
Muziek: Marcus Gehring
Postproductie: De Grot
Grafische vormgeving: Jack Waas


 

Commercial Melkunie Protein ‘Like a pro’ from DEAR Amsterdam on Vimeo.