Lidl Green Bag met George Baker

12-06-2018 (16:47) - Campagnes

George Baker keert terug in een nieuwe campagne voor Lidl door Joe Public, nu met de Lidl Green Bag. In de reclame wordt aandacht besteed aan het verse groente en fruit assortiment van Lidl en de introductie van de Green Bag, het duurzame en herbruikbare alternatief voor het traditionele AGF-tasje.


Met deze introductie geeft de Duitse supermarktketen invulling aan haar strategie om het gebruik van plastic te reduceren. Aan het einde van de commercial noemt een Lidl medewerker trots het feit dat Lidl alweer is uitgeroepen tot De Beste Supermarkt in Groente en Fruit. Terwijl hij langs het AGF-schap loopt, zegt hij: “Toch weer die beker!” George kijkt blij verrast om, maar dan blijkt dat de medewerker het niet over George Baker had maar over de beker voor beste supermarkt in groente en fruit.

 

credits

Adverteerder: Lidl Nederland
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Productiemaatschappij: Joe Public Shoot
Post production: Storm Postproduction
Geluid: Top format (audionabewerking), Amp (opname George Baker)

 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.