Linda.het bureau ontwikkelt ASMR campagne met Perla

03-12-2018 (15:13) - Campagnes

Speciaal voor Albert Heijn heeft LINDA.het bureau voor het merk Perla een campagne ontwikkeld waarbij creatie, productie, mediastrategie en social strategie inhouse zijn gerealiseerd. Met daarin een speciale plek voor de gevoelssensatie ASMR. 


ASMR is een manier om met beelden en zachte geluiden een fijn gevoel op te wekken. Voor Perla zette LINDA.het bureau een vernieuwende productie op, met in de hoofdrol koffie-expert André Hoinkis. Hij weet als geen ander hoe koffie voelt, ruikt, klinkt en proeft, en dat laat hij mensen in deze video ervaren.


Rein Bojahr
, brand-activation manager van Perla: "Wij zijn trots op de samenwerking met LINDA., hierdoor kunnen we een groot publiek kennis laten maken met de ASMR-trend door een zintuigprikkelende koffie ervaring met Perla. Koffie, koffiebonen én het zetten van koffie is immers enorm sensorisch. Na het zien van de video krijg je direct zin in koffie!” 


credits

Idee: First Day of Spring
Concept & productie: LINDA.het bureau
Klant: Perla