Loods 5. For living. For life.

20-10-2021 (12:04) - Campagnes

Loods 5, bijna iedereen kent de naam. Maar waar staat het merk nou precies voor? “Een prachtige uitdaging voor een geliefd merk”, zegt Gijsbregt Vijn, managing director Lemon Scented Tea. “De nieuwe merkpositionering gaat het unieke Loods 5 gevoel tot leven brengen. Een woonwinkel waar de interieurliefhebber zich thuis voelt. Kwalitatief design om voor het leven mee te leven."
 
In de nieuwe TV en online campagne trekt de eigenzinnige woonwinkel die het al sinds 1999 nét even anders doet, die lijn door. In de campagne legt het merk niet de nadruk op de grote collectie meubels en accessoires, maar juist op die éne bijzondere accessoire of dat opvallende meubelstuk. Een visie die voor de categoriewoonwinkel communicatie ongekend is. En zo juist herkenbaar voor de doelgroep: De interieurliefhebber die veel aandacht en liefde steekt in de inrichting van het huis of de werkplek.
 
Annette Verkuyl, creative director bij Loods 5: “Dat bijzondere, dat waar je al een hele tijd naar op zoek bent, maar waar je nooit tegenaan loopt tot het jou vindt. Een geweldig moment, daar gaat je hart sneller van gaat kloppen. En met ons aanbod van ruim 250 merken en een eigen unieke eigen collectie, is de kans dat je gevonden wordt het grootst bij Loods 5.”
 

Credits

Creative agency: Lemon Scented Tea
Verantwoordelijk bij klant: Diederick Schnitger, Dennis Cup, Annette Verkuyl, Pieter van Rossum
Productie: Vigics
Regisseur: Robbert Doelwijt Jr.
Sound design: Six Feet High
Fotografie: Tom van Huisstede
 
 

Loods 5. For living. For life. from Lemon Scented Tea on Vimeo.