Ludieke campagne voor opvouwbare Samsung Galaxy Z Fold2

23-10-2020 (12:08) - Campagnes

In de nieuwe campagne, ontwikkeld door Blauw Gras, vergelijkt Samsung de features van de opvouwbare Galaxy Z Fold2 met Apple’s smartphones. Op deze manier onderstreept het merk de unieke en innovatieve kenmerken van hun nieuwste smartphone.
 
Volgens Gerben van Walt Meijer, Marketing Manager Mobile van Samsung Nederland, sluit de campagne goed aan bij het merk. “Met onze innovatieve producten en diensten treden we al jaren buiten de gebaande paden om zo het dagelijks leven leuker en makkelijker te maken. Met deze boodschap willen we zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de mogelijkheden van de Samsung Galaxy Z Fold2.”
 
Bart Visser, Creative Director bij Blauw Gras, vult van Walt Meijer aan: “De campagne benadrukt dat Samsung’s Galaxy Z Fold2 ten aanzien van bepaalde features een stap vooruitloopt op Apple’s smartphones. Dit laten we zien door gebruik te maken van slogans, die op de verschillen wijzen."
 
De digitale abri’s zijn vanaf vandaag te zien in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven.
 

Credits

Verantwoordelijken bij Samsung: Danique de Barse, Laura Geuze
Creative Direction: Bart Visser
Concept, art & copy: Desmond Lisonne & Demian Geurts – Larribau LaVigne
Strategie: Jennis Jongerius
Productie: Blauw Gras
Account/Project: Fleur van der Eijk, Daphne van der Oord 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.