Make love, not walls

14-02-2017 (08:59) - Campagnes

In de nieuwe wereldwijde SS17-campagne van Diesel gaat het om kleuren, blijheid en een beetje provocatie. Met de slogan Make love, not walls speelt ontwikkelaar van de campagne, Anomaly Amsterdam, in op de huidige wereldpolitiek.

Met de rebelse campagne wil het merk aansturen op positieve verandering. Minder haat, meer liefde. 'Bij Diesel nemen we fors stelling tegen haat, en we willen meer dan ooit dat de wereld dit weet', zegt Nicola Formichetti van Diesel.

De campagne zal gelanceerd worden op 19 februari in het Nicholls & Clarke gebouw in hartje londen.
 
credits
Brand: Diesel
Clients: SVP, CMO, Brand Director
Agency: Anomaly Amsterdam
Production Co.:  CXA and Maavven
Photographer/Director:  David Lachapelle
DoP:  Fredrik Jacobi
Production design:  Annie Sperling
Executive Producer(s):  Steven Pranica, Coleen Haynes
Editor:  Govert Janse
Post Production Company:  The Moving Picture Company Ltd.
Music supervision: Amp.Amsterdam
Music:  'Higher Love’ by Alex Vargas. 
Remixed:  Brewhouse.Amplified
Audio post production:  Amp.Amsterdam