Mastercard en de band tussen vader en dochter

15-03-2018 (14:41) - Campagnes

FCB Amsterdam heeft een film gemaakt voor Mastercard vanuit de strategische gedachte ‘voor een perfect moment laat je niks aan het toeval over’. Onderwerp is de band tussen dochter en vader. Het verhaal is een onderdeel van de nieuwe Safety & Security campagne van Mastercard. 


In de film zien we het verhaal van een vrouw die haar vader wil verrassen. Aan de hand van een foto uit haar jeugd knapt ze zijn oude en versleten auto op. Bij de auto hoort een vintage zonnebril die ze online met Mastercard koopt. Aan het einde van de film wordt de vader verrast met de gerestaureerde auto. Pas dan blijkt dat dit perfecte moment draait om het herbeleven van de herinnering met haar vader en niet alleen om de auto.

 

credits

Klant: Mastercard
Verantwoordelijk bij klant: Marene Arnold, Phuong Nguyen
Bureau: FCB Amsterdam
CCO: Massimo van der Plas
Creatie: Rolf Bais, Wouter Kampman
Strategie: Kirsten Scholte
Account: Benjamin Messelink, Netteke Bak, Fabienne Molleman
TV-producer: Joze Rikken
Productiemaatschappij: CZAR
Producent: Roos Blank
Regisseur: Willem Gerritsen
DOP: Robbie van Brussel
Offline editing: Schnitt Schneiders
Editor: Wouter van Luijn
Grading + post: De Grot
Sfx + mixage: Soundcircus
Voice-over: Thom Hoffman
Muziek: Jorrit Kleijnen

MASTERCARD SAFETY & SECURITY - OLDTIMER 95SEC from FCB Amsterdam on Vimeo.