McDonald’s presents: a McDrive Roadmovie

14-02-2018 (14:11) - Campagnes

Een jaar na de Maestro Burger commercial met een groots live-orkest komt McDonald’s nu met een vervolg. Waarbij gasten verrast worden met een unieke beleving van de Maestro Burger.

 
Elke dag rijden meer dan 150.000 mensen door de McDrive in Nederland. Voor een aantal gasten voegt McDonald’s een heel speciaal filmisch sausje toe aan hun Maestro Burger om hen de bijzondere smaak nóg intenser te laten ervaren.

 
Deze Maestro campagne is een nieuwe episode in een serie films die duidelijk maken dat je voor een echte Good Time bij McDonald’s moet zijn. Eten dat "Yummie Yummie" is, en een spontaan en gezellig moment. Zo draagt McDonald’s de boodschap uit: Always Open For Good Times.
 

Credits

Agency: TBWA\NEBOKO 
Client: McDonald’s Nederland
Muziek: Guido Dieteren (Guido’s Orchestra) 
Productiemaatschappij: WeFilm
Geluid: Good Sounds
Postproductie: Captcha!
Restaurant: McDonald’s Uithoorn
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.