MediaScience: ‘Ich Liebe Tulpen’

30-03-2017 (11:47) - Campagnes

In samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland zet MediaScience de Hollandse tulp internationaal in de spotlights, voor zover dat nog nodig is. De internationale campagne gaat van start in Duitsland. 
 
Het gaat in eerste instantie om een testcampagne. Via social media worden Duitsers geactiveerd om de echte Hollandse tulpen in huis te halen via het platform Ich Liebe Tulpen. Deze tulpen worden verzonden via BloomPost, een innovatieve manier van verpakken waardoor de tulpen vers - en met 9 dagen houdbaarheidsgarantie - worden bezorgd. En ze passen gewoon door de brievenbus. 
 
Om ook in Duitsland de doelgroep heel gericht te bereiken en te raken is MediaScience een samenwerking aangegaan met My Social Database. Hierdoor is er een continue analyse mogelijk en kan micro-targeting toegepast worden. 
 
credits
Bureau: MediaScience
Partners: Tulpen Promotie Nederland, Royal FloraHolland, BloomPost, Euroflorist, NBTC Holland Marketing, Noordwijk Marketing, Keukenhof en NOVASOL.