Meer dan een flirt

03-02-2017 (14:39) - Campagnes

De Valentijnscampagne van Fleurop draait om het kenbaar maken van je verliefdheid en moedigt dromers aan hun dromen waar te maken. Flirters om die eerste stap te zetten. Een zorgvuldig samengesteld boeket als uiting van je gevoelens. Wie kan dat nou weerstaan? De campagne start dit weekend.


Nu iedereen meer met zijn smartphone bezig is en minder met de wereld om zich heen, is het leven er niet romantischer op geworden. Gelukkig zijn er nog plekken waar verliefdheid in de lucht hangt. In het openbaar vervoer bijvoorbeeld, waar al in de vroege ochtend stiekeme blikken worden uitgewisseld. Maandenlang kan het flirten doorgaan, zonder dat iemand de eerste woorden zegt. De drempel om je gevoel kenbaar te maken, ligt hoog. Op Valentijnsdag stap je eroverheen. Met een boeket, passend bij de smaak van de ontvanger, maak je een onweerstaanbare indruk. Dat laat Fleurop zien en horen in haar nieuwste commercials. 


Fleurop zal de romantiek aanwakkeren via tv en radio met commercials. Ook zullen de mannen van Nederland via Veronica uitgedaagd worden hun valentijn-blauwtjes uit het verleden te delen. DJ Niek zal van maandag 6 februari t/m vrijdag 10 februari elke dag een bijzonder verhaal in zijn ochtendshow naar voren brengen. De inzender maakt kans op een valentijnsboeket om te bewijzen aan zijn geliefde dat het terecht is dat er 'man' in romantiek zit. Deze actie zal ook worden aangejaagd via Veronica online en met pagina’s in Veronica Magazine. 

credits
Opdrachtgever: Fleurop Interflora Nederland
Bureau: Wubbe
Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems, Daniël Reintjes
Strategie: Gilbert Witjes, Fleur van der Schee
Regisseur: Eelco de Winter, Frank Borghstijn
Productiemaatschappij: KAAPS
Producer: Anne Lieve Steendijk
Sound: SoundCircus
Verantwoordelijk bij klant: Michel van Slingerland, Hilde van Oostende, Jeroen de Zwart