Megawatt lanceert What The Fanta mysterie

08-06-2021 (12:34) - Campagnes

Er ligt een nieuwe, mysterieuze smaak in het frisdrankschap. De smaak van het helderblauwe drankje is nog onbekend. Ook de verpakking verraadt niets, behalve dat het van Fanta is. De frisdrankgigant vroeg Megawatt Fieldmarketing een (online) activatie te bedenken, inhakend op het overkoepelende 'What the Fanta' campagne concept.

Dankzij het overkoepelende campagne concept, loopt deze actie wat langer dan normaal. Hierdoor focussen we niet alleen op het behalen van de sample aantallen, maar tevens op het opbouwen van een doelgroep database, bereik en engagement. De essentie van de campagne is dat de doelgroep (tieners) de juiste smaak achterhaalt. Megawatt dook dieper in de case en bedacht een online after talk concept (à la ‘Moltalk’), gepresenteerd door een influencer.
 

Rapper Leafs

Rapper Leafs lost, in zes afleveringen, samen met de doelgroep de zaak op. Het resultaat is een documentaire, vol met 'easter eggs', plot twists en verrassende gasten.