Mensen in de hoofdrol in nieuwe campagne Swiss Sense

10-07-2019 (11:48) - Campagnes

In de nieuwe commercial van beddenfabrikant Swiss Sense spelen niet de bedden, maar mensen de hoofdrol. De pay-off van de campagne is: For. Every. Body. 

Op het lijf geschreven

De nieuwe campagne is ontwikkeld door het Eindhovense reclamebureau Megawatt Advertising. Swiss Sense belooft te zorgen voor ‘een bed voor jou op jouw lijf geschreven’. Je stelt een bed naar wens en op maat samen, waarbij je de keus hebt uit verschillende onderdelen. Met de nieuwe campagne en pay-off krijgt die belofte een gezicht. 

Martine Ansems, marketing communicatie-manager bij Swiss Sense, vertelt: ‘We gaan de slaapkamer uit en richten ons op herkenbare momenten uit het leven van mensen. Gevoelens als vrijheid, liefde en vriendschap vertalen we in onze tv-campagne in beelden. Het getuigt van lef en vertrouwen van Swiss Sense om deze gedurfde keuze te maken.’

De keuze om in te zoomen op de mens, in plaats van op het bed, is eigenlijk een logische vertelt Simon Coolen. Hij is creative director bij Megawatt Advertising. ‘Geen mens is hetzelfde, iedereen wil een bed dat goed bij hem of haar past.’  
 

Credits:

Merk: Swiss Sense
Bureau: Megawatt Advertising 
Strategie: Robert Essenstam 
Regisseur: Niels van den Top 
Productiemaatschappij: Off the Richter
Verantwoordelijk bij klant: Martine Ansems