Miele campagne opgenomen in een oven

04-05-2021 (10:27) - Campagnes

Serviceplan Russia heeft een campagne ontwikkeld voor Miele en heeft gebruik gemaakt van Miele’s Food View function, een nieuwe toevoeging aan hun oven. In de foto's zijn lieve woorden voor een ander te zien in het licht van COVID-19. Een creatieve, ietwat omslachtige manier om liefdevolle berichten naar elkaar te sturen.
De ingrediënten van de woorden lopen uiteen: zowel met kip als met merengues valt er iets te zeggen. Achter elke message zit een echt verhaal: vijf bloggers zijn opgertrommeld om hun verhaal om te zetten naar de letters, die gedeeld worden met #miele_foodview.

Credits

Miele CIS
Marketing Director: Veronika Shlepina
Head of Marketing Communications: Shirin Ismailova Marketing Communications Manager: Natalia Virchenko Marketing Events Manager: Svetlana Chermakova Head of category marketing: Valentina Nikolaeva
Chef, Miele Russia brand ambassador: Mark Statsenko
Serviceplan Group, House of CommunicationWorldwide Executive Creative Director: Jason Romeyko Account Director: Ruslan Gadeev
International Communications Officer: Lee Sharrock

Serviceplan Russia
Chief Executive Officer: Olga Starichenko Executive Creative Director: Evgenia Arabkina Strategic Planning Director: Anastasia Boykova Account Director: Sergei Soin
Senior Copywriter: Andrey Artyushin
Art Director: Ksenia Golovina
Junior Art Director, lettering: Anastasia Khizovets
Senior Interactive Designer, case video editing: Maxim Kazantsev Junior Interactive Designer: David Khandamov

Louder
Head of Communications & Content: Veronika Zakharova Head of PR: Maria Aleshina
PR Manager: Daria Tarasova and Anastasia Generalova
Production
Food Style Consultant, Producer: Dmitry Zholobov
Food Stylist: Evgeniya Ryazanova and Tatiana Vinogradova Cameraman, making-of video editing: Anton Borovoy

Sunlight media
Chief Executive Officer: Natalia Valieva