Millennials aan de mosselen

Millennials aan de mosselen

06-11-2018 (10:00) - Campagnes

Jongeren eten steeds minder vaak mosselen. Ze denken dat het moeilijk is en veel tijd kost om te bereiden. Niets is minder waar. Daarom ontwikkelde Groen & Kool voor het Nederlands Mosselbureau de campagne #easypeasymosselenmaken. We zien op ritmische wijze dat het bereiden van mosselen echt easy peasy is. En met volop inspiratie kun je zelf ook meteen aan de slag.

Credits

KLANT: Het Nederlands Mosselbureau
Vertantwoordelijk: Tilly Sintnicolaas, Fleur Ouwehand

BUREAU Groen & Kool 
CREATIE Margriet Groen, Jeroen Buddingh 
ACCOUNT Carry Fransen 
PRODUCTIE Moving Art 
D.O.P. Sander van de Kerkhof 
CHOREOGRAFIE Roxanne Cools 
MEDIA Feli Hansen Conversation Suite 

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.