MullenLowe Alfred maakt nieuwe campagne Blue Band

23-06-2017 (17:52) - Campagnes

Kinderen zouden eigenlijk meer planten moeten eten. Huh? Plantjes op je brood? Ja, inderdaad, planten. Want je wilt toch zeker alleen het beste voor je kinderen?

In de nieuwe campagne van Blue Band zien we dat planten niet alleen heel erg goed zijn voor onze kleintjes, maar ook nog eens heel lekker voor op de boterham. We moeten er soms alleen nog een beetje aan wennen. MullenLowe Alfred vertelt hoe het zit met deze nieuwe, vrolijke commercial. In augustus zal dit ook ondersteund worden met een printcampagne.

credits
Klant:                                                   Unilever (Blue Band)
Eindverantwoordelijke klant:               Janina van der Drift, Berend-Jan Taken, Rogier Smeets
Bureau:                                                MullenLowe Alfred
Account:                                              Juliette Tiggelman, Edgar Rijnders, Sanne Tolsma
Strategie:                                            Paul van Kuilenburg
Concept & Creatie:                             MullenLowe Alfred
RTV Producer:                                    Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij:                       HALAL
Regisseur:                                           Mea Dols de Jong
Producer:                                            Judith Engels
Lighting cameraman/D.O.P:                Gabor Deak
Editor:                                                  Annelien van Wijnbergen
Soundstudio:                                       Postoffice