Natwerk ontwikkelt feestelijke Kanzi campagne

Natwerk ontwikkelt feestelijke Kanzi campagne

15-10-2019 (09:57) - Campagnes

Appelmerk Kanzi viert de aftrap van het oogstseizoen van de appel met een feestelijke en tropische single van Edgar 'Wasmasjien' Burgos, voorman van Trafassi, Dolf Tevreden van de Dutch Rhythm Steel & Show Band en de Holiday Boys.
 

De nieuwe Kanzi campagne ‘Seduce Life,Take Five’ is bedacht door bureau Natwerk en is begin oktober van start gegaan. De muzikale campagne staat in het teken van tijd voor jezelf nemen. Daarom werd de ‘Seduce Life’ pay-off versterkt met ‘Take Five’. De zonovergoten single ‘Vijf minuten vakantie’ die in de vorm van een commercial op de radio te horen zal zijn, heeft ook een vijf minuten durende Youtube-clip gekregen. In de hoofdrol charismatische levenskunstenaar Job Reuten en bijrollen voor het team van Natwerk.

Op 8 oktober vond de kick-off van de campagne plaats in de Amsterdamse metrostation, waar steeldrum sound en frisse Kanzi appels het leven van forensen een vrolijke wending geven met een ‘zoetsappige’ vakantie van vijf minuten (AKA ‘een Kanzi appel’). Klik hier voor een registratie van de kick-off.

Er zijn twee versies van de single gemaakt. De steeldrum-variant en voor de jongere generatie een remix in samenwerking met Deejay Abstract en rapper Digitzz.