Nederland bedenkt nieuwe smaak voor Spa

12-07-2018 (09:57) - Campagnes

Mineraalwatermerk SPA nodigt Nederland uit om de nieuwe smaak TOUCH OF te bedenken. De campagne wordt ondersteund met een uitgebreid online programma, waaronder een influencer- en bloggercampagne, online video, bannering en social media.


Vier influencers geven het startschot van de campagne met inspiratie uit hun dagelijks leven. Anouk Hoogendijk, Francesca Kookt, Foodness en De Huismuts gaan terug naar de bron in SPA, in het hart van de Belgische Ardennen. Ze maken vlogs over hun eigen bron van inspiratie én geven hun idee prijs over welke smaak zij hebben bedacht voor het TOUCH OF assortiment. 

 

vlogs

De vlogs zijn te bekijken op de eigen kanalen van de influencers en op SPA.nl. Vervolgens wordt aan Nederland gevraagd om de nieuwste smaak TOUCH OF te bedenken. De Top 3 smaken worden 24 september bekendgemaakt, waarna er gestemd kan worden. De bekendmaking van de winnende smaak is op 29 oktober. Naar verwachting zal de nieuwe smaak in het voorjaar van 2019 te koop zijn.