Nieuwe Bruna campagne van start tijdens de Boekenweek

15-03-2019 (19:18) - Campagnes

Wat doe jij met je tijd? Dat is de vraag die Bruna in haar nieuwe campagne stelt. De campagne, die in samenwerking met JUMP! Retail is ontwikkeld, is onderdeel van de herpositionering van het merk Bruna.


Helen van Trierum
, Marketing Director: “Bruna is al een heel sterk merk. Klanten vinden ons sympathiek en betrouwbaar en waarderen de nabijheid van onze winkels. Maar onderzoeken laten ook zien dat we best wat actiever, actueler en creatiever mogen zijn. We willen dé plek zijn waar mensen graag komen om inspiratie op te doen om te gaan lezen, schrijven, maken, leren en spelen. Kortom dé plek waar je ideeën krijgt om te ontspannen. En dat begint vaak met een boek.”


Met de crossmediale campagne die tijdens de Boekenweek van start gaat, laat Bruna in een serie van drie commercials zien wat de kracht van een fijn boek is. Wegdromen, griezelen, leren mediteren. Wat doe jij met je tijd? In de winkels, op bruna.nl, in social media en de on- en offline folders geeft Bruna volop ideeën om te ontspannen. 

credits

Eindverantwoordelijk Bruna: Helen van Trierum
Eindverantwoordelijke Jump! Retail Amsterdam: Kim Kleine Staarman, Mara Dykhuizen
Creatie: Jacqueline Donker, Anneke van de Watering
Regisseur: David de Winter
Producer: Menno Koop
DOP: Gabor Deak
Offline: Pim van der Pas (MRTN)
Online: Darlings Post
Grading: George Balatoni
Sound: Marco Baay (Ambassadors Sound)
Productiemaatschappij: Menno Koop Productions

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.