Nieuwe Canei zit vol verrassingen

26-06-2018 (16:20) - Campagnes

Na het winnen van de pitch eerder dit jaar heeft bureau epidemie nu de eerste televisiecommercial voor Canei. De laatste dateert alweer uit 1982.


Baarsma Wines, eigenaar van Canei heeft het merk opnieuw gepositioneerd als Canei Frizzante Originale. De nieuwe Canei zit ook in een nieuwe fles. Uit consumentenonderzoek blijkt dat Canei Frizzante Originale als zeer verrassend en positief wordt ervaren. Vanuit dat inzicht heeft epidemie het thema ‘Full of Surprises’ bepaald, dat zichtbaar wordt in de commercial waarin twee vriendinnen een surpriseparty organiseren. De commercial wordt ondersteund door Italo Discomuziek. 


Hendra Satriasaputra, Marketing Manager Baarsma Wines: “Met de nieuwe verfrissende campagne willen we de doelgroep verrassen en aan ons weten binden." Naast de TVC zijn er ook twee tag-ons te zien. Gefocust op de hele range nieuwe frizzantes; Fresh White, Forest Fruit, Tasty Peach en Pink Grapefruit. En de andere introduceert de alcoholvrije variant, de Canei Frizzante Originale 0.0%.

 

prijswinnend

Het design van de fles heeft eerder dit jaar al goud gewonnen tijdens de Dutch Packaging Awards en goud voor Wine Design op de Drinks International Challenge series.

 

credits

Medium: TVC, Billboarding, Online, Social, Print, PR,
Opdrachtgever: Baarsma Wines
Bureau: epidemie
Verantwoordelijk bij cliënt: Hendra Satriasaputra, Mariska Oldengarm
Creatieve Directie: Michiel Klein Schiphorst, Leon Stedehouder
Concept: Jill van Emmerik, Sanne Ueffing
Art Director: Jill van Emmerik
Copywriter: Sanne Ueffing
Design: Michel de Wit, Sven Pels
Accountbehandeling: Maartje van Beek, Anne van Tongeren
Regisseur: Milan Amzic
Productie: Studio Beng Beng
DOP: Austen Ferry
Edit: Felix Spanjaard
Grading: Austen Ferry
Muziek: Boris Ross