Nieuwe identiteit voor Het Vergeten Kind

Nieuwe identiteit voor Het Vergeten Kind

02-11-2017 (09:15) - Campagnes

The Others heeft Het Vergeten Kind een nieuw gezicht gegeven. Er wonen in Nederland nog steeds duizenden kinderen in een onveilige of instabiele thuissituatie. Velen van hen wonen niet thuis maar in een opvanglocatie. Dit wordt eens temeer duidelijk in de nieuwe campagne.
 
Vier ambassadeurs (Johnny de Mol, Babette van Veen, Angela Schrijf en Jamai Loman) maken in deze campagne duidelijk waarom het vergeten kind juist niet vergeten moet worden. Ze hebben aandacht nodig die ze op dit moment nog missen. De nieuwe identiteit van het goede doel is terug te zien in alle media en middelen waarin het merk zichtbaar, is inclusief alle onderliggende labels. De commercials zijn ook te zien op de website.
 

credits 

Bureau         The Others
Concept & Uitwerking         Chris Visser, Gazi Duran, Lucienne Meijer, Carine Davelaar, Lion Versloot
In-house Production The Others Productions, Britt van de Vlag
Productie Maatschappij Redrum 
Music         Paraphrase Music, Jorrit Kleijnen
Ambassadeurs Johnny de Mol, Babette van Veen, Angela Schrijf en Jamai Loman
Klant                                 Het Vergeten Kind, Joep Verboeket, Daphne Schreuder, Marjanne Vroom
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.