Nieuwe Jupiler spot verenigt Belgen richting WK

19-03-2018 (19:31) - Campagnes

Nadat Jupiler vorige maand na een aankondiging uit de rekken verdween en vervangen werd door BELGIUM, lanceert de brouwer vandaag in de tweede fase een extra lange, filmische video op televisie en online.
 

Het is de allereerste keer dat een Belgische reclamespot voor de FIFA Wereldbeker naast Rode Duivels ook diverse andere sporthelden, zoals het vrouwelijk voetbalteam van de Red Flames, de broers Borlée en bondscoach Martinez, en zelfs supporters uit heel België in beeld brengt.
 

eenheid en trots

De spot van de hand van The Communication Company toont een minuut lang een positieve boodschap over eenheid en trots. De video moet alle Belgen inspireren om samen achter de Rode Duivels te staan, zonder onderscheid tussen wie ze zijn, waar ze precies vandaag komen of waarin ze geloven. De spot duurt dubbel zo lang als gebruikelijk en zal geruime tijd op nationale televisie te zien zijn. #wearebelgium
 

Credits

Client: AB/INBEV
Sr. Brand Manager Jupiler BeNeLux: Amaury Hayois
Brand Manager Jupiler Belgium: Madeleine de Ville
Marketing Manager Jupiler BeNeLux: Dimitri van Loock
Marketing Director BU West: Arnaud Hanset
VP Marketing Europe: Diego Belbussi
 
Agency: The Communication Company
Creative Directors: Roy Schellekens, Hans van Mook
Strategy: Antal van Pelt, Cees Faes
Accounts: Anna Mae Funk, Bram Verbogt, Inge van Hooydonck
 
Production: Czar.be
Director: Billy Pols
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producers: Nele Carlier, Maarten De Sutter
DOP: Frank van den Eeden
Second Camera Unit: Joe Vanhoutteghem en Lieven Van Baelen
Art Direction: Tanker
Casting: Sien Josephine
Editor: Govert Janse
Grading: Olivier Ogneux
Online: Robin De Praetere, Stijn Van Assche
 
Post Production: Czar
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
Music: Erik-Jan Grob
Sounddesign & Mix: Sonicville
 
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.