Nieuwe wereldwijde campagne voor premium audio na pandemie

30-06-2021 (12:06) - Campagnes

Het premiummerk EPOS, dat hoogwaardige audio- en video-oplossingen biedt, is vorig jaar wereldwijd aanwezig geweest met de campagne “Bad Audio is Bad Business”. Een subcampagne met de naam “Professional as always” is nu gelanceerd als een tweede fase die de tools voor hybride werk en virtuele samenwerking van EPOS promoot.
 
Het bouwt voort op een nieuw onderzoek van EPOS dat op zichzelf de aandacht zou moeten trekken van de doelgroep van professionals, aangezien het grote verschillen aan het licht brengt tussen besluitvormers en werknemers wat betreft de verwachtingen voor het toekomstige werkleven.
 
De bevindingen worden gedistribueerd via betaalde content die traditionele marketingtools zoals video en display ondersteunen met inzichtelijk onderzoek en ze naar een nieuw niveau tillen.
 
De campagne wordt wereldwijd samengesteld en beheerd door Amplify 360, onderdeel van Verizon Media in Kopenhagen.