NS zet eigen mensen in voor nieuwe arbeidsmarktcampagne

NS zet eigen mensen in voor nieuwe arbeidsmarktcampagne

07-10-2019 (11:50) - Campagnes

De reis van morgen begint bij jou. Met dit thema lanceerde NS vorig jaar een arbeidsmarktcampagne in de strijd om de steeds schaarser wordende talenten. En met resultaat: NS is dit jaar gestegen van plaats 23 naar de top 5 van de Intermediair lijst van meest favoriete werkgevers. Tijd om door te pakken met een nieuwe campagne waarin we op zoek gaan naar talenten die 100% NS zijn.

 

Hoe anders en uniek je ook bent; als je werkt bij NS is er iets in je DNA dat je met elkaar verbindt, waardoor je voor 100% past bij NS. Vanuit dit inzicht is de nieuwe campagne ontwikkeld. In een serie van acht online video’s vertellen NS-medewerkers wat zij belangrijk vinden in hun werk. Zoals impact hebben op de maatschappij, vrijheid krijgen en trots zijn op wat je samen hebt neergezet.
 
Vanaf 7 oktober worden de online video’s breed ingezet via diverse online en sociale mediakanalen. Ook zijn er drie radiocommercials waarin NS-directeur Roger van Boxtel zelf de voice-over heeft ingesproken. Alles voor hetzelfde goede doel: hbo’ers en wo’ers vinden die ook 100% NS zijn. En klaar zijn voor een carrière bij een van de mooiste werkgevers van Nederland.

 
credits

Home - Werken bij NS
Bezoek website
Credits
Klant: Mascha van der Heijden, Brendan Jawetz
Creatie: Neeltje Vervoort, Maureen van den Akker, Daniel te Lindert
Strategie: Joris Gruiters, Bauke Nater
Account: Judith Lavalette, Maaike Langereis, Gonny Pullens
Producer: Mariska Fransen
Productiemaatschappij: Kaaps
Fotograaf: Ron Gess