Nuon laat je meer uit de zon halen

05-03-2018 (15:23) - Campagnes

Waarom kopen als je ook kan huren? In de nieuwe campagne staat ‘meer uit de zon halen’ centraal. Het is de derde geïntegreerde campagne binnen de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. 


Door naar klanten te luisteren begrijpt Nuon dat Nederlanders meer uit de zon willen halen, maar dat er voor velen vaak nog één ding echt in de weg staat.  Friso Westenberg, marketingcommunicatiemanager bij Nuon: ‘De investering in zonnepanelen kan een grote barrière zijn voor sommige mensen en die willen we weg halen. Bij Nuon kun je zonnepanelen ook huren voor je eigen dak. Geen investeringen, geen gedoe en het levert ook iets op. Met deze vernieuwende mogelijkheid biedt Nuon een compleet aanbod van zonoplossingen. Zo kan iedereen van de zon genieten.’ 


Gijsbregt Vijn
, managing director Lemon Scented Tea: ‘De zoektocht naar zonne-energie is ons allemaal bekend. Dit hebben we vertaald naar een alledaags verhaal dat eindigt met een verrassend, sympathiek gebaar.’  


credits

Bureau: Lemon Scented Tea
Regie: Keith English 
Productiemaatschappij: Signum
Producer: Sander Heeroma
Geluid: LAB-3
Postproductie: Captcha!
Verantwoordelijk bij klant: Guido Stein, Friso Westenberg, Helma Verstoep

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.