Nuon over de energie van waardering

24-11-2017 (11:57) - Campagnes

In het populair wetenschappelijke format ‘Energie van waarderen’ gaat Diederik Jekel, onder meer bekend als tafelgast bij DWDD, samen met psycholoog Irith Koster onderzoeken wat meer waarderen fysiek en mentaal met ons doet. En wat het kan doen voor kijkers in hun eigen leven.
 

waardering tonen

Ella Hollander-Jalil, manager Branded content & engagement bij Nuon: ‘Met dit online content format willen we benadrukken hoe belangrijk het tonen van waardering is in menselijke relaties. Uit onderzoek blijkt namelijk dat waarderen niet vanzelfsprekend is. Wij Nederlanders zijn er niet goed in. Deze aflevering is de eerste stap om Nederland te helpen een beetje beter te leren waarderen. We doen dit als Nuon omdat we zelf streven naar goede, langlopende relaties met onze klanten. Waardering tonen is daarin cruciaal. We doen dit bijvoorbeeld al met Nuon Blijven Loont en Nuon Exlusief. Het is echt een speerpunt in ons merkbeleid.’   
 

Credits

Bureau: Lemon Scented Tea
Productiemaatschappij: Bruut Amsterdam
Geluid: LAB-3
Verantwoordelijk bij klant: Ella Hollander-Jalil, Ingrid Von Seida