Oldtimers viert nieuw design met online serie 'Smaak met karakter'

10-09-2020 (16:02) - Campagnes

De verpakkingen van dropmerk Oldtimers hebben een nieuw design gekregen en alle dropjes van het merk zijn gelatinevrij gemaakt. Om de consument kennis te laten maken met al deze veranderingen is de online campagne ‘Smaak met karakter’ gelanceerd.
 
De campagne bestaat uit een vierdelige videoserie met TV-chef Hugo Kennis. Initiative kreeg de vraag om zowel het concept als de mediastrategie te ontwikkelen. In co-creatie met Initiative ontwikkelde en produceerde DPG Media vervolgens het concept ‘Smaak met Karakter’. Volzoet, mildzout, stevig of juist zacht?, in de serie gaat Kennis voor Oldtimers op zoek naar de oorsprong van de smaak van deze drop. Waar kan dat beter dan in de Friese dorpen en steden waar de dropjes naar vernoemd zijn?
 
De video’s worden breed ondersteund via branded content, banners en brand stories op het DPG Media netwerk.
 

Credits

Klant: Concorp
Verantwoordelijk bij klant: Ivo Brand & Emma Bloem
Concept & Productie: Initiative & DPG Media
Concorp: Ivo Brand, Marketing Manager
DPG Media: Jan Willem den Ouden, Creative & Dalida de Graaf, Sr. Projectmanager
Initiative:  Arjan Drost & Luka Cappetti