Online trigger op vluchttijden op Schiphol met de Lotto

19-07-2018 (09:57) - Campagnes

UM en Rapport zetten voor hun klant Lotto dynamic buying in bij Schiphol Media. Als een vlucht vertraging heeft, verhuist de ingekochte uiting mee. Op deze manier is de ingekochte tijd maximaal relevant en zichtbaar. 


Michael Kastelijns, marketing manager bij Lotto: “Ik ben tevreden met het advies van UM en Rapport voor deze Lotto zomercampagne en blij dat we de media van Schiphol Media zo relevant mogelijk kunnen inzetten voor de Lotto zomercampagne. Door het dynamicinkopen van deze campagne komen we tot een goed bereik in de doelgroep met een optimale relevantie per boodschap voor die doelgroep. Op deze manier maken we het feit dat Lotto een buitengewoon leven mogelijk maakt nog persoonlijker.”

 

vakantiegeld

Mediabureau UM maakte het mediaplan voor de Lotto zomercampagne rondhet thema vakantiegevoel. Als onderdeel van het multimediale plan werkte IPG Mediabrands out-of-home label Rapport met onder andere Schiphol Media aan het OOH plan. Consumenten kunnen bij Lotto in de maand juli elke werkdag vijfduizend euro vakantiegeld winnen. Daarvoor zijn er dynamische uitingen gemaakt die bij Schiphol Media zijn ingekocht op de vijf meest populaire vakantielanden, Spanje, Turkije, Griekenland, Italië en Groot Brittannië. De uiting wordt dynamisch aangepast naar het land van bestemming.