Ook in nieuwe mobiliteitscampagne van OHRA ontbreekt de knipoog niet

Ook in nieuwe mobiliteitscampagne van OHRA ontbreekt de knipoog niet

02-07-2021 (15:56) - Campagnes

Zo vlak voor de vakanties waarin er in een paar dagen tijd meer kilometers worden afgelegd dan de afgelopen maanden bij elkaar, komt OHRA met een nieuwe campagne gericht op mobiliteit.
 
Afgelopen weken stond de boodschap centraal voor de nieuwe OHRA Leenautoverzekering waarmee op radio, online en social media duidelijk werd gemaakt dat je je auto met een gerust hart kunt uitlenen of lenen, zonder nadelige financiële gevolgen.
 
Als vervolg op de leenautoverzekering start OHRA vanaf 5 juli op tv, radio, met online video’s, social media en online acties met de OHRA Autoverzekering. In deze campagne haakt OHRA in op het fenomeen ‘corona teststraat’. Dat gebeurt opnieuw met het echtpaar dat in de al 9 jaar lopende campagne alle pech van de wereld heeft.

Brenda Gerritsen van OHRA geeft aan dat de boodschap centraal staat dat je auto bij OHRA goed verzekerd is, tegen een betaalbare premie. En met de service van de bekende OHRA App kun je een schade altijd eenvoudig en zonder gedoe afhandelen. Els merkt in deze campagne dat het soms onverwacht toch lastig kan zijn om overal aan te denken. En dat je dan voor hulp natuurlijk altijd contact met OHRA kunt opnemen voor verrassende, persoonlijke hulp.

De campagne is van de hand van Joe Public Take-Away Advertising. Creatief directeur Antoine Houtsma: ‘Het is geweldig om te zien hoe OHRA het weer aandurft om met een knipoog in te haken op een actueel fenomeen. Na de commercial uit 2019 die inhaakte op de gele hesjes-beweging nu zo’n beetje de eerste campagne die inspeelt op een corona-fenomeen, namelijk ‘de teststraat’.’


Credits

Klant: OHRA
Verantwoordelijk van klant: Claudia Stewart-Duijndam, Brenda Gerritsen, Brett Gaasbeek
Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer bureau: Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Defne Anit
Regisseur: Mattias Schut
DOP: Hidde Boorsma
Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold
Online: Ton Habraken
Grading: George Ballatoni
Geluidsstudio: FC Walvisch