Op je best bent na je 50e

08-01-2021 (11:06) - Campagnes

De nieuwe tv- en digitale campagne van 50+ datingservice Ourtime gaat vanaf 8 januari live. Ourtime lanceert de campagne rondom ‘love sunday’, dé zondag tijdens het dating piek seizoen waarop de meeste single Nederlanders zich aanmelden voor een datingsite.
 
Met de pay-off ‘Samen van het leven genieten’ richt de datingservice zich op de levenslustige vijftigplus singles in Nederland. De campagne wordt al voor het derde jaar op rij succesvol uitgerold. Voor dit jaar is er bij de TVC gekozen voor een knipoog richting de ‘nouvelle vague’ filmstijl, en wordt het zowel in Nederland, als in 4 andere Europese landen uitgerold.
 
Steeds meer vijftigplussers vinden hun liefde online. Onderzoek* toont aan dat 1 op de 3 singles boven de vijftig online date. Vijftigplussers zijn ondernemend en staan open voor nieuwe ideeën. Ze zoeken een partner met wie ze hun passie kunnen delen en samen van het leven kunnen genieten. Ourtime omarmt deze energieke generatie 50+ daters en samen met het Franse Steve Agency hebben zij deze tv- en digitale campagne opgezet die dit laat zien.
 
De campagne wordt uitgerold in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Nederland en de UK.
 

Credits

Sector of activity : Services
Adverteerder : Ourtime (Meetic)
CEO Match Group EMEA & APAC : Alexandre LUBOT
CEO Meetic Group : Matthieu JACQUIER
CMO : Céline BOUDIERE
Brand & Consumers VP : Jérôme RIVIERE
VP Business Line Seniors : Marion Graff
Senior Marketing Manager : Hortense CANEL
Junior Marketing Manager : Pau Esteve

Reclamebureau : Steve
Creative Director : Guillaume Lartigue
Copywriter : Stéphane Sacuto
Art director : Mathieu Camillieri
Account director : Louis Tierny
Account executive : Marie Averseng
Productie : Bandits
Realisator : Jessie Salto

PR: Coopr