Pepsi MAX inspireert je te breken met oude gewoontes

09-09-2021 (16:36) - Campagnes

Pepsi MAX daagt Gen Z en de vriendinnen uit om te breken met hun gewoontes met haar ‘Challenge Your Taste’ initiatief. In de twee YouTube video’s zien we zowel Jessie als Sophie volledig uit hun comfortzone stappen.
 
De video’s geven een inkijkje in de gewoontes van de YouTubers en inspireren de doelgroep om met hun eigen gewoontes te breken. Op 10 september dagen Jessie en Sophie hun volgers uit om ook iets nieuws te proberen via de ‘Challenge Wheel’ die beschikbaar is via hun Instagram stories.
 

Probeer iets nieuws

Met ‘Challenge Your Taste’ daagt Pepsi MAX Gen Z uit om iets nieuws te proberen, want 'the world gives you more when you break out of your bubble and try something new', is het idee. Bekijk de video’s van Jessie en Sophie op YouTube en probeer de 'Challenge Wheel' op 10 september via hun Instagram stories.
 

Credits

Kult & Ace
Concept: Melanie Bosveld
Projectmanagement: Mounir El Ghouat
Account direction: Dorien Hoorens
Public relations: Hansje Lathouwers
Productie: Misha Ragas
Videograaf: Jelle Bokelmann