Persil lanceert style battle tussen mama’s en papa’s met Nienke Plas

11-08-2020 (11:27) - Campagnes

In gezinnen zijn het van oudsher de moeders die de kinderen kleden. Maar moet dat ook zo blijven? Of verdienen de vaders van Nederland wat inspiratie om daar een actievere rol in te spelen? In Picture Perfect gaat influencer Nienke Plas, die eerder ook betrokken was bij Persil’s ‘Tag De Vlek’ campagne, onderzoeken wie er in 2020 hun kids het beste kleden: zijn het de moeders of kunnen de vaders er stiekem ook wat van? Wavemaker Amsterdam bedacht deze nieuwe YouTube mini-show voor Persil.
 
Nienke Plas: “Picture Perfect is een wedstrijd tussen papa’s en mama’s over een issue dat voor veel ouders heel herkenbaar is: het stylen van de kids. Vaak lijkt mams dat toch net iets beter te doen dan paps, althans, dat vinden de moeders zelf. Als ik naar mijn eigen gezin kijk, dan zou ik de challenge sowieso winnen (geloof me), maar ik was erg benieuwd naar wie er zou gaan winnen bij de gezinnen die ik heb uitgedaagd. En ik ga je vertellen, het zal je hier en daar verbazen.”

Agnita Verwoerd, Brand Manager Persil & Fleuril: “Veel ouders willen dat hun kinderen elke dag onbezorgd kunnen spelen en kliederen. Maar tegelijk willen ze ook dat de kids elke dag weer op hun mooist voor de dag komen, of dat nu op school, een verjaardag of bij opa en oma is. Met Picture Perfect willen we op een engaging manier laten zien dat consumenten hiervoor altijd op Persil kunnen rekenen; na iedere wasbeurt zorgt Persil weer voor een Picture Perfect resultaat voor het hele gezin.”


Credits

Opdrachtgever: HENKEL
Head of Marketing Henkel Nederland, Laundry & Homecare: Kim Severijn – Van der Aar
Brand Manager Persil & Fleuril: Agnita Verwoerd

Bureau: WAVEMAKER
Senior Content & Influencer Marketing Manager: Roy Boere
Creative Director: Richard Hol
Creatie: Joshua Hoogeboom, Tim Boom

Productie: HOGARTH
Producer: Rogier de Vries

Productiemaatschappij: TOWEL