Playground maakt campagne voor Frank Seltzer

02-03-2021 (17:12) - Campagnes

Playground heeft in opdracht van United Soft Drinks een 360° marketingcampagne voor een nieuw Hard Seltzer merk ontwikkeld, namelijk Frank Seltzer.
 
Playground heeft voor Frank Seltzer de merkidentiteit en marketingstrategie verder uitgwerkt. Juist nu de sociale druk van de maatschappij alsmaar sneller, beter, meer en harder wil, bedacht Playground een tegenhanger als identiteit voor Frank Seltzer. Van Frank mogen we allemaal ons zelf zijn. Jij bent genoeg, zonder poespas en zonder extra’s. En laat dat nou tovallig precíes zijn zoals het drankje ook is samengesteld. “Nothing, with a spark.”
 
Campagnestrategie
Naast de campagnevideo is er door Playground content geproduceerd, die ook al rechttoe rechtaan is en zonder tierelantijnen. Deze content zal de komende maanden op de social kanalen van Frank Seltzer verspreid worden.
 
Frank Seltzer is vanaf komend voorjaar te koop in de Albert Heijn, in de horeca en bij overige supermarkten. Als er vanuit de overheid weer groen licht wordt gegeven op evenementen, zal Frank ook menig festival bezoeken deze zomer.