PwC laat maatschappelijke functie zien met The New Equation

12-10-2021 (14:50) - Campagnes

Met een brede campagne in de massamedia lanceert PwC op 12 oktober haar nieuwe campagne: The New Equation. Het accountants- en advieskantoor wil daarmee zijn rol in de maatschappelijke context van vandaag laten zien.
 
De uitdagingen van deze tijd zijn groter dan ooit tevoren. Bedrijven, organisaties en overheden zijn daarom momenteel vooral op zoek naar vertrouwen en duurzame oplossingen. Met deze nieuwe mediacampagne wil PwC laten zien welke bijdrage zij kan leveren om bedrijven, organisaties en overheden te helpen om antwoorden te vinden op de maatschappelijke uitdagingen van vandaag en morgen. Dit doet PwC vooral door de kracht van haar mensen in te zetten.
 
De campagne is een coproductie tussen het Amerikaanse R/GA en het Nederlandse N=5. De strategische begeleiding is in handen van Marc Oosterhout. Bij PwC zijn Karlien Serrarens en Lea Vissers verantwoordelijk voor de totstandkoming van de campagne.