Radio zet goede radioreclame in the picture

23-11-2017 (10:59) - Campagnes

Het gaat niet goed genoeg met de Nederlandse radio. Daarom komen radiozenders in actie om te laten zien dat radio nog steeds echt raakt. Verenigd in het Radio Advies Bureau, komen zij met een campagne om te laten zien dat radio helpt om doelgroepen emotioneel te raken.
 

Het besef dat radio er nog toe doet moet ertoe leiden dat adverteerders het medium vaker en beter gaan  inzetten om hun boodschap over het voetlicht te brengen. Radio is niet alleen een actiematig medium, maar is juist ook zeer geschikt om merken mee te bouwen, is de gedachte achetr de nieuwe campagne.


goede reclame in de schijnwerpers

De radiocampagne bestaat uit een reeks van vier radiocommercials waarvan ‘Alles achterlaten’ de eerste is die wordt uitgezonden. Radioadverteerders en hun adviseurs worden doorverwezen naar de website radioraakt.nl, een etalage-website om goede radioreclame in de schijnwerpers te zetten.

De campagne is ontwikkeld door TBWA\NEBOKO in samenwerking met Soundcircus.

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.