Relais & Châteaux investeert miljoen in 'Creating Delicious Journeys'

07-03-2019 (09:05) - Campagnes

Hoe krijg je de mooiste travel en food experiences in beeld? Met die uitdaging is het luxe hotel-en restaurantlabel Relais & Châteaux aan de slag gegaan. Met een investering van maar liefst een miljoen euro werd de digitale campagne 'Creating Delicious Journeys' gerealiseerd. Première Heure was daarvoor verantwoordelijk.


De campagne bestaat onder meer uit vijf films, gemaakt in samenwerking met regisseur Davide Gentile en fotograaf Benjamin Loyseau. De films gaan over leden uit Japan, Argentinië, de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk. Daarin komen telkens de waarden van Relais & Châteaux naar voren: focus op de lokale cultuur en tradities, het delen van mooie momenten en het verzorgen van een onvergetelijke gastervaring.


Het digitale magazine sluit bij de campagne aan. Met op dit moment al meer dan 120.000 lezers blijft het magazine groeien. Daarin wordt het werk getoond van ruim dertig befaamde journalisten en influencers over de hele wereld zien. De printversie van het magazine wordt twee keer per jaar uitgebracht, in de lente/zomer en in de herfst/winter.