Robbie Williams deelt goede voornemens voor WW

17-12-2018 (10:36) - Campagnes

Het is weer bijna tijd voor goede voornemens en ook bekende zangers als Robbie Williams doen daaraan mee. Voor de campagne For Every Body van WW, motiveert hij iedereen om gezonder te leven. Als nieuwe ambassadeur voor het bedrijf deelt hij bovendien zijn eigen doelstellingen via sociale media. In Nederland werkt WW voor de campagne samen met &C, het platform van Chantal Janzen. 


'Na een rugblessure vorig jaar, ben ik minder gezond gaan leven en kreeg ik het gevoel dat ik hier behalve mezelf ook mijn gezin mee te kort deed. Ik kan niet dezelfde dingen blijven proberen en hopen op een ander resultaat', legt Robbie Williams uit. 'Ik vertrouw op jarenlange ervaring van WW in de gedragswetenschap en ben een trotse nieuwe ambassadeur.' 


Ook Oprah Winfrey is aangetrokken voor de campagne. 'Mijn leven is verbeterd sinds ik onderdeel ben van de WW-familie. Het is een bewuste keuze om gezond, sterk en vitaal te blijven. Ik wil iedere dag wakker worden met een gezonde geest en een gezond lichaam.' 


#mywhy

WW hoopt dat de samenwerkingen anderen inspireren om ook gezonder te gaan leven. President en CEO Mindy Grossman: 'WW heeft als doel om partner in wellness te worden en heeft een programma ontworpen voor iedereen, toegewijd om miljoenen mensen te helpen gezonde gewoontes te creëren.' 


De campagne gaat officieel van start op 26 december, maar de redacteuren van &C delen alvast hun doelstellingen voor 2019 met de #MyWhy. 'Goed in je vel zitten is voor &C veel belangrijker en daarom hebben wij enorm veel zin om samen met WW aan onze doelstellingen te werken. Balans is hier het sleutelwoord. Voor ons betekent dat soms maar één tompouce en soms een extra blokje om of meer tijd voor jezelf', aldus Chantal Janzen.