Roorda maakt werk van aangiftecampagne

13-03-2020 (14:43) - Campagnes

Of je nu voor jezelf begint, net begint met werken, een nieuwe studie start, of een starter op de woningmarkt bent; de Belastingdienst heeft je aangifte alvast zo volledig mogelijk ingevuld. In de cross-mediale campagne van Roorda Reclamebureau herinnert de Belastingdienst Nederland eraan om de aangifte te controleren en in te sturen voor 1 mei.


Hoewel de Belastingdienst van veel zaken op de hoogte is, kunnen ze natuurlijk niet alles weten. Daarom is het belangrijk dat je alles wat de Belastingdienst niet kan weten, aanvult. Dat geldt bijvoorbeeld voor zzp’ers, (nieuwe) woningeigenaars, of mensen met bepaalde zorgkosten. Door de cross-mediale inzet kunnen deze specifieke doelgroepen met voor hen relevante boodschappen worden bereikt. Daarnaast wordt heel Nederland via TV en radiocommercials herinnerd aan de deadline van 1 mei.


Credits

Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Joeri Jansen, Joost van Nistelrooij, Justin van Creij
Strategie: Christine Swankhuisen, Antonia Troelstra
Account: Marleen Delisse, Hans Bauman en Willemijn Sterk
Digital: Bonnie van den Heuvel
RTV Producer: Marcel Ossendrijver
Design: Jorn Slotboom
Regie en fotografie: Johan Kramer (Halal Amsterdam)
D.O.P.: Ton Peters
Edit: Martin Heijgelaar (MRTN)
Muziek en sounddesign: Marcel Walvisch & Tobias Borkert
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Anke Veldhuizen en Paul van der Linde
Media inkoop: Initiative