Sallanders laten geluksmomenten zien in zorgverzekering campagne

18-11-2021 (15:09) - Campagnes

Door gezond te leven word je sneller gelukkig. Deze boodschap staat centraal in de nieuwe campagne die Salland Zorgverzekeringen samen met Crowdmedia ontwikkelde.
 
In de nieuwe campagne van Salland Zorgverzekeringen laten inwoners van Salland zien waar zij gelukkig van worden. De gemeenschappelijke deler: door meer te bewegen, gezonder te eten en vaker ontspanning te zoeken, krijg je meer energie en kun je eenvoudiger geluk ervaren. De campagne wordt verspreid via diverse digitale media.

Laurens Bokhout, marketeer bij Salland Zorgverzekeringen: "Toen we afgelopen september twee dagen de straat op gingen om willekeurige voorbijgangers te vragen naar hun geluksmomenten, bleken we echt een snaar te raken. Bijna iedereen bleek ermee bezig en bijna iedereen koppelde zijn of haar geluk aan fysieke en geestelijke gezondheid."


Credits

Verantwoordelijk bij Salland: Laurens Bokhout, Christian Jeurnink
Bureau: Crowdmedia
Account: Meike Mul
Strategie: Wouter Hameka
Creatie: Mark Joost Meijer, Ynze Moedt, Astrid Zijlstra, Louella Bartnig, George Lee
Media-advies: Mandy Veenstra
Productie: Crowdmedia
Uitvoerend producent: BKIJKS filmmakers
Regie: Frank Oosterwegel, Barbara de Baare
Edit: Barbara de Baare
Camera: Coenfilm
Grading: Revolve
Muziek: Ali Reza Tahoeni (A.R.T.)
Sound design: Audiochef
Voice-over: Boudewijn Koops