Samsung partner in YouTube-serie Ellen Hoog over sport- en foodtrends

11-01-2018 (17:38) - Campagnes

Voormalig tophockeyster Ellen Hoog lanceert haar eigen YouTube-serie Plan E. In de twaalf afleveringen van deze serie reist zij onder andere af naar food- en sportmekka Los Angeles. “In LA is iedereen met gezondheid bezig. Daardoor ontstaan er ontzettend veel trends. Ik wist dus al snel waar ik mijn eerste YouTube-serie wilde opnemen,” zegt ze.

In een toegankelijke en luchtige stijl neemt Ellen haar kijkers mee in haar wereld. Zo komen zij erachter hoe Ellen fit blijft, ook na het aan de wilgen hangen van haar hockeystick.


in shape

In de YouTube-serie Plan E probeert Ellen Hoog allerlei trends uit en interviewt Ellen de trainers, coaches en mensen achter de trends. Zo interviewt zij in de eerste aflevering, die aanstaande zaterdag verschijnt, Nelleke Verkaart van Het Gymlokaal en beoefent zij de sporten Rocycle, Movement en kickboksen. De serie is toegankelijk voor iedereen: of je nu recreatief of professioneel sport, óf net als Ellen net je sportloopbaan beëindigd hebt en toch in shape wilt blijven. In de serie gebruikt Ellen Hoog de wearables van Samsung om bij te houden wat haar hartslag is, hoever ze is gegaan en hoeveel calorieën ze verbrandt. Ook gebruikt ze de Galaxy Note8 om alles vast te leggen voor haar sociale media.


met steun van Samsung

Samsung steunt Ellen Hoog bij de realisatie van haar Passion Project. Eerder realiseerde modeblogger @MoreStyleThanFashion in Rotterdam als Passion Project al een Nederlandse Pink Wall in de Rotterdamse Hofbogen, die was geïnspireerd op de Instagram-hit van de Paul Smith-shop in Los Angeles. De YouTube-serie van Ellen Hoog kwam tot stand in samenwerking met IMA (Influencer Marketing Agency) en is vanaf nu te zien via https://www.youtube.com/channel/UCr4NRAdGpkkQBmAEKOPn_Uw.