Simpel goes Bollywood

13-09-2017 (16:59) - Campagnes

Binnen de campagne ‘A Simpel Story’ komt Simpel met een nieuw filmgenre: Bollywood! En onze vingertjes gaan helemaal los, Indian style! Met swingende muziek, kostuums, olifanten en heel veel glamour.
 

Hierbij hoort natuurlijk ook een prachtig aanbod. Deze keer zijn dat de Verdubbeldagen. Dat is dubbel zoveel data, dubbel zoveel belminuten en onbeperkt sms’en.
 

Credits

Klant: Simpel
Eindverantwoordelijk klant: Jasper de Rooij, Vivian Butzelaar, Youri Treur
Bureau: ALFRED International
Strategie: Gabriël Snuverink
Account: Eddy Salfischberger, Daniëlle Boskemper, Stéphanie Freitag
Creatie: Bert Kerkhof, Ivar van den Hove
RTV: Carmen Ramsaran
Product: Telefonie
Productiemaatschappij: Filmgasten
Regisseur: Reinjan Prakke
Producer: Reinjan Prakke, Carmen Ramsaran (bureau)
Lighting cameraman / D.O.P.: Kevin Kimman
Editor: Reinjan Prakke
Online: Kevin Kimman
Website & online-campagne: RLVNT
Social Media: GoudUberconnected