SiSi Rider terug op de buis

03-04-2017 (08:00) - Campagnes

Fris- en fruitdrankmerk SiSi lanceert een splinternieuwe commercial die bij velen warme gevoelens van nostalgie zal oproepen. Na jaren van afwezigheid keert SiSi Rider namelijk terug, en ook de roemruchte slogan ‘Take it easy, take a SiSi’ wordt in ere hersteld.


Ster van de nieuwe reclamefilm is topatleet en Nederlands meest positieve bekendheid Churandy Martina. De commercial is zomers en optimistisch, en past bij de nieuwe, meer volwassen uitstraling van het frisdrankmerk. 


sociaal

De slogan ‘Take it easy, take a SiSi’ staat nog altijd in het collectieve geheugen van Nederland gegrift en sluit perfect aan bij de nieuwe identiteit van het merk. Marketing Manager Jasper Spaargaren : 'SiSi wil voortaan bekend staan als tropisch, luchtig, positief en sociaal. SiSi is ervan overtuigd dat je van iedere dag een zomerdag kunt maken als je je hartelijk en optimistisch opstelt en het leven zo nu en dan niet te serieus neemt. Juist in deze tijd waarin we ons zo druk maken, is deze positionering relevanter dan ooit. Churandy Martina is de ideale persoon om het te verkondigen, want niemand is positiever, relaxter en sympathieker dan hij.'


No Bubbles
SiSi richt zich sinds kort meer op een volwassen publiek. De smaak is verbeterd, de hoeveelheid suiker verminderd en het logo is weer gebaseerd op het aloude design. Met deze wedergeboorte wil het tachtig jaar oude merk vitaal en relevant blijven in het snel veranderende fris- en fruitdranklandschap.
Naast de No Bubbles-varianten Orange, Mango, Strawberry en de nieuwe Exotic blijft de originele Orange mét koolzuur overigens gewoon bestaan.


credits

Verantwoordelijk bij klant: Susan Houben, Jasper Spaargaren, Nalini Bhagwandin, Muriël Boelen, Tina Dijkshoorn.

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising. Creatie: Bart Oostindie, Antoine Houtsma. Client Services Director: Jolies van Rijn. Strategie: Jeroen van Eck. Productie: Merel Groenenboom.

Productiemaatschappij: Signum. Executive Producer: Sander Heeroma. Regie: Keith English. D.O.P.: Nanko Goething. Editor: Gert Willem Visser. Muziek: Massive Music. Geluid: The Ambassadors. Postproductie: The Ambassadors.