Snapchat lanceert Crocs-collectie voor Bitmoji-avatars

13-10-2021 (18:00) - Campagnes

 

Vanaf vandaag kunnen Snapchatters en Bitmoji-gebruikers hun persoonlijke avatars stylen met Crocs. Als onderdeel van de ‘Croctober’-campagne van Crocs, die op 1 oktober van start is gegaan, werkt Bitmoji samen met het klassieke merk dat bekend staat om zijn comfort aan een digitale kleding- en accessoire collectie. Zo kan je zelfs in de digitale wereld jezelf zijn.
 
Snapchatters kunnen hun Bitmoji-avatars stijlen met de klassieke modellen en verschillende patronen en kleuren van het merk, waaronder de Classic Clogs in 11 kleuren, de Classic Bleach Dye, Classic Camo en de veelkleurige Classic Tie-Dye Graphic Clogs. Daarnaast kunnen Snapchatters de Classic Clogs ook volledig uitdossen met verschillende Jibbitz in drie populaire thema’s, om zo de Crocs nog meer aan te laten sluiten bij hun persoonlijkheid.
 
Raini Jacques, Snap’s nieuwe Global Head of Fashion & Beauty Partnerships zegt: “Bitmoji en Crocs zijn twee merken die zelfexpressie, creativiteit en plezier vieren. Deze samenwerking was een natuurlijke fit en één van de meest gevraagde samenwerkingen van Snapchatters, dus we zijn ontzettend enthousiast dat onze gemeenschap het eindelijk kan ervaren.”