SodaStream keert terug naar Super Bowl met bovenaardse commercial

31-01-2020 (07:00) - Campagnes

Voor het eerst sinds 2014 komt SodaStream, het wereldwijde bruiswatermerk dat zich inzet om afval van wegwerpplastic te verminderen, terug naar de Super Bowl, de American footballfinale die in februari gespeeld wordt. Vandaag toont SodaStream zijn opmerkelijke 74-secondenspot, die kijkers meeneemt op een zoektocht naar water op Mars.
 
SodaStream zal in één van de meest prestigieuze reclameblokken van het jaar consumenten de nieuwe manier tonen om thuis in enkele seconden vers, bruisend water te maken. De 30-secondenversie van de spot, ontwikkeld door Goodby Silverstein & Partners, zal uitgezonden worden meteen voor de Halftime Show, en werd geregisseerd door de Academy Award genomineerde filmregisseur Bryan Buckley, een Super Bowl-veteraan met meer dan zes dozijn game commercials op zijn naam, en die recent een Oscar-nominatie ontving voor zijn kortfilm ‘Saria’. Buckley werd vergezeld door Director of Photography, Rodrigo Preito, die net zijn derde Oscar-nominatie ontving voor 'The Irishman' van Martin Scorsese. Wetenschapper Bill Nye en Alyssa Carson, de jongste astronaut in opleiding als onderdeel van de eerste bemande missie naar Mars, zijn gaststerren in de spot.