Stokke lanceert nieuw merkconcept 'Here We Grow'

Stokke lanceert nieuw merkconcept 'Here We Grow'

07-12-2021 (15:10) - Campagnes

Stokke, het premium merk voor kinderproducten, heeft een nieuw merkconcept onthuld met hun campagne 'Here We Grow'. Met deze campagne wil Stokke een nieuwe generatie ouders, verzorgers en kinderen aanspreken. De lancering van de nieuwe creatieve campagne gaat niet alleen gepaard met een media- en retailcampagne, maar houdt ook een identiteitsvernieuwing voor het merk in.

Met 'Here We Grow' wil Stokke laten zien hoe haar producten meegroeien met het gezin én hoe gezinnen samen groeien en zich ontwikkelen dankzij de Stokke producten. Het concept wordt wereldwijd gelanceerd met de ondertitel 'Roommates Wanted' en laat zien hoe Stokke nieuwe ouders kan ondersteunen bij hun eerste stappen op het pad van het ouderschap. Daarbij ligt de focus op de dagelijkse werkelijkheid van de band tussen ouders en hun kind, vaak vol chaotische, intieme en aanhankelijke momenten.

Stokke is een samenwerking aangegaan met onafhankelijk creatief bureau B-Reel om de nieuwe branding te ontwikkelen en de volgende generatie ouders nog effectiever aan te spreken. "Het was voor ons een grote eer om te mogen samenwerken met één van de sterkste merken van Scandinavië. Een merk bovendien dat het perspectief op ouderschap vanuit ons kleine hoekje van de wereld belichaamt. We geloven dat de wereld meer van Stokke nodig heeft en daar willen we graag ons steentje aan bijdragen", aldus Oscar Erlandsson, MD van B-Reel uit Stockholm.